JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan

  • masa pelepasan:2023-12-12 19:22:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:366
  • Penerangan pantas:

    Jamalpur,Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polime

Kandungan artikel

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

JamalpurPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

MusomaBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan



Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri,JamalpurPengubah jenis kering 1250kva, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Servis jujurSegel kebocoran minyak

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan



Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Berapa harganya?Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

JamalpurApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah,JamalpurApakah pengubah jenis kering, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

JamalpurMaklumat produk lain
  • VeenendaalPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa kelebihan prestasi

    VeenendaalPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiApa kelebihan prestasi

  • VeenendaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMasalah dalam pemprosesan

    VeenendaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumMasalah dalam pemprosesan

  • ManamaPintu pengubah jenis kotakLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

    ManamaPintu pengubah jenis kotakLangkah berjaga-jaga sebelum memulakan

  • Agnel sur SeinePenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    Agnel sur SeinePenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • Agnel sur SeineJembatan pengangkutan khususPembangunan tidak dapat dielakkan

    Agnel sur SeineJembatan pengangkutan khususPembangunan tidak dapat dielakkan

  • OldenzaalJembatan pengangkutan bekasCadangan jenama industri

    OldenzaalJembatan pengangkutan bekasCadangan jenama industri

  • OldenzaalPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriTenaga dan kesan anti-perlanggaran

    OldenzaalPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriTenaga dan kesan anti-perlanggaran

  • OldenzaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumHarga hari ini

    OldenzaalPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumHarga hari ini

  • segera:Peringatan: Maklumat JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan memberi anda JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan oleh syarikat kami, perkhidmatan JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan. JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JamalpurPengubah kuasa frekuensi berubahAnalisis ketepatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!